szerda, január 23

Te ki választanál? USA 2008

A következő teszt érkezett Roark-tól (köszönet érte). A http://www.stemwijzer.nl/ site kiválasztja az profilotoknak legjobban megfelelő elnökjöltek. (Ügyesen végigkérdezi, hogy mit tartotok jó álláspontnak, mennyire fontos az adott kérdés - és megnézi, hogy mindez mennyire van közel az egyes jelöltek programjaihoz.)

Kitöltöttem és a sorrend:

1. Mitt Romney (R)
2. Fred Thompson (R)
3. Rudy Giuliani (R)
4. John McCain (R)
5. Mike Huckabee (R)
6. Hillary Clinton (D)
7. Barack Obama (D)
8. John Edwards (D)

Nem tökéletes (egészen biztos valami egyszerű OLS regresszió fut a háttérben), de érdekes. Abban sem vagyok biztos, hogy magamtól is ugyanaz lenne a sorrend. Az viszont érdekelne, hogy nektek milyen eredményt hoz...

Címkék: ,


[+/-] A teljes bejegyzés megjelenítése ill. összecsukása

4 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

hihi.

Tudtam, hogy szociálisan érzékeny eurokonzi vagyok, de hogy ennyire...

Kiderült, hogy abszolút Demokrata párti vagyok :D

persze az amcsi és a kontinentális konzervativizmust szinte több minden választja el, mint ami összeköti...

1/23/2008  
Blogger Tory írta...

Ezért érdekes megnézni az ügyeket és nem csak a címkéket:) Egy kicsit európai a kérdésrendszer (értsd: szerintem a demokratáknak kedvez), de tényleg nem azonos az amerikai és az európai konzervativizmus.

1/24/2008  
Anonymous Névtelen írta...

Romney tényleg nagyon szépen tud vigyorogni a kamerába, de amikor demonstratíve ott áll mögötte a sok mééélyen vallásos mormon, valahogy felfordul tőle a gyomrom.

1/28/2008  
Blogger Tory írta...

Martinbácsi: Én meg nagyon értékelem, hogy a jelölt jelleme és programja a döntő számodra.

Mi a fő gondod a mormonokkal?

Úgy értem rendes ateistaként a vallásosoktól undorodsz vagy jó fundamentalistaként az eretnekektől undorodsz?

Csak hogy tudjam miről győztél meg:)

1/29/2008  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal